marți, 31 martie 2015

Vindecarea prin iertare in transa hipnotica

Oamenii la prelegerile mele ma intreaba mereu ce trebuie sa faca pentru a se muta pe noul pamant? Ei mi-au spus ca sunt doua lucruri importante la care trebuie sa renuntati. Unul, asa cum s-a explicat deja, este teama. Teama este o iluzie, insa este cea mai puternica emotie a omului. trebuie scapat de ea sau va va tine pe vechilul Pamant. Eu le spun oamenilor sa puna cat mai multe intrebari. Sa nu creada in tot ce vad si ce citesc. Ganditi cu mintea voastra. Nu va cedati puterea nimanui. Hotarati-va sa descoperiti adevarul. Poate sa nu fie adevarul meu, dar va fi al vostru, poate ca l-ati descoperit. Si apoi nu fi-ti surprinsi daca adevarul se schimba. Invatam in permanenta. Ramane-ti flexibili. Nu lasati frica sa va incetoseze judecata si sa nu mai puteti judeca voi insiva.
Al doilea lucru de care trebuie sa scapati este karma. Acumulam karma de-a lungul a multe vieti, adesea cu aceeasi oameni, repetand aceleasi greseli. De aceea se numeste roata karmica. Ea se roteste si se roteste si va tine in acelasi tipar. Eu spun ca karma este bagajul si gunoiul pe care il caram dupa noi. Trebuie sa scapati de deseuri si sa va puteti inalta. Cu totii avem lucruri rele care ni se intampla in viata. Despre asta este viata pana la urma. Am descoperit ca acceptam aceste evenimente si lucruri ca sa invatam din ele. Eu ii intreb pe oameni, atunci cand imi povestesc despre experientele lor proaste: Ai invatat ceva din asta? Daca ai invatat fie si ceva marunt din fiecare experienta, atunci acela a fost motivul pentru care ai trait-o. Daca imi raspund ca nu au invatat nimic, ghici ce? Or sa o traiasca din nou si din nou, pana cand inteleg ce am incercat sa le explic. E ca si cum ai repeta o clasa la scoala. Nu poti sa sari de la gradinita la facultate. Asa ca revizuiti-va viata, de ce va agata-ti? La ce nu ati renuntat inca? Nu mai conteaza daca ati fost tratati prost sau abuzati ca si copii? Ce ati invatat? Nu mai conteaza ca ati avut o casnicie oribila. S-a dus! Unii dintre clienti imi spun: Nu pot sa renunt. Nu ai idee ce mi-au facut! Nu mai raneste pe nimeni, decat pe voi, faptul ca va agatati de karma si adunati mai mult prin neeliberarea de ea.
Ca sa va inaltati pe Noul Pamant va trebui sa ii dati drumul, trebuie sa iertati sau veti ramane pe vechiul Pamant si o veti lua de la capat. Asa functioneaza legea karmei. Asta va doriti?
In timpul prelegerilor mele le dau oamenilor un exercitiu pe care il pot folosi ca sa se elibereze de karma. Nu poti vorbi cu persoana fata in fata. Poate fi dificil. De altfel, se mai intampla ca persoana pe care esti suparat sa fi murit si atunci este imposibil sa va confruntati cu ea. Asa ca trebuie sa o face-ti mental. Amintiti-va ca atunci cand ati fost pe partea spirituala ati facut un plan cu ceea ce ati sperat sa impliniti in aceasta viata. Ati facut contracte cu diferite suflete ca sa jucati diferite roluri in scenariul de pe Pamant. Unii dintre cei mai mari dusmani sau cele mai mari provocari din aceasta viata au fost cei mai buni prieteni ai vostri din partea spirituala. Ei s-au oferit voluntari ca sa vina si sa joace rolul omului rau in scenariul vostru pamantean. Si unii isi joaca rolurile foarte bine!
Asa ca vizualizati persoana in minte, standu-va in fata. Spuneti-le: Am incercat. Chiar am Incercat. Nu merge. Vreau sa desfac contractul acesta. Si vizualizati-va rupand contractul, aruncandu-l. Apoi spuneti-le: Te iert. Te eliberez. Te las sa pleci. Vezi-ti de drumul tau cu dragoste si eu imi voi vedea de al meu. Nu trebuie sa mai fim legati. Si veti vedea cum se intampla asta. Cheia aici este sa vreti asta cu adevarat. trebuie sa credeti. Odata ce ati facut asta, ei nu vor mai avea nici o putere asupra voastra. Apoi trebuie sa va iertati pe voi insiva. Amintiti-va, pentru crearea unei situatii, este nevoie de doi oameni. Nimic din toate acestea nu e usor, dar este esential si imperativ, daca vreti sa scapati de Roata si sa va inaltati spre Noul Pamant. Depinde de voi!

Hipnoza
Dolores Cannon: Cele trei valuri de voluntari si Noul Pamant

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu